برای صدور انحصار وراثت دیگر نیازی به مراجعه به اداره دارایی نیست.

برای صدور انحصار وراثت دیگر نیازی به مراجعه به اداره دارایی نیست.

انحصار وراثت

برای صدور انحصار وراثت دیگر نیازی به مراجعه به اداره دارایی نیست.

حذف ماده ۳۱ قانون مالیاتهای مستقیم و عدم نیاز به ارائه گواهی مالیاتی برای صدور انحصار وراثت با توجه به اجرای اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم (بموجب بند ۲ ماده واحده قانون اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۹۴/۴/۳۱) جهت صدور گواهی انحصار وراثت نیازی به مراجعه به ادارات امور مالیاتی و اخذ گواهی متضمن رونوشت مصدق ریز ماترک (فرم ۱۸) نمی باشد

اگر ورثه همکاری ننمودند چه می شود؟

دراین صورت می توان در متن درخواست صدور گواهی از مرجع صالح، تقاضای استعلام از اداره ثبت احوال گنجانده شود تا رونوشت اسناد سجلی و هویتی دریافت شود و دراختیار مقام قضایی قرار گیرد.

اعجاز گواهی حصر وراثت

پس از صدور این رای ،اشخاص ذینفع می توانند تمام کارهای نیمه تمام متوفی بر روی اموال و املاکش را به ثمره ظهور برسانند. به عنوان مثال با اخذ اجازه وراث مبایعه نامه تنفیذ می شود. دیگر اینکه مشکل غیر قابل مصالحه وراث بر مسئله ارث از طریق قانونی به نتیجه می رسد و مطابق این گواهی وراث و اشخاص ذینفع مشخص هستند و به تبع آن امور حقوقی انجام می شود. اگر شخصی طلبی از یکی از ورثه دارد نسبت به سهم او اقدام قانونیش به نتیجه می رسد.

وکیل انحصار وراثت در حقستان یک متخصص حقوقی است که در امور مربوط به تصفیه امور متوفی، تقسیم اموال وراثتی و حل اختلافات بین ورثه یاری می‌رساند. این وکیل به موکلین خود کمک می‌کند تا فرایندهای قانونی ثبت انحصار وراثت را به درستی طی کرده و شرایط را برای انتقال اموال بدون دغدغه فراهم آورند.

جهت تماس با وکیل انحصار وراثت در حقستان، می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.