در چه شرایطی، مشاوره با وکیل ضروری است؟

در چه شرایطی، مشاوره با وکیل ضروری است؟

چرا برای مشاوره حقوقی باید از یک وکیل خوب کمک بگیریم؟

براساس اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از وکیل جزء حقوق اولیه شهروندان است. با توجه به این اصل، در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، باید برای آن‌ها شرایط و امکاناتی به منظور انتخاب و تعیین وکیل فرآهم شود. با توجه به این اصل، مشخص می‌شود، که مشاوره با وکیل برای تصمیم‌های مختلف، موضوعی مهم و ضروری به شمار می‌رود.

چرا مشاوره با وکیل مهم است؟

مشاوره با وکیل، از آن جهت اهمیت دارد، که اغلب ما در زندگی اجتماعی امروزی باید براساس قانون عمل کنیم و کوچک‌ترین خطای دانسته یا نادانسته ما در این مسیر، می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری برای خود یا خانواداه‌مان ایجاد کند. ما در دوران مختلف زندگی خود به وکیل احتیاج داریم و پیش از هر اقدام یا صحبتی با دیگران، باید با وکیل‌مان مشورت کنیم. در این قسمت، قصد داریم، درباره مهم‌ترین مواردی صحبت کنیم، که در زندگی همه‌مان وجود دارد و حضور وکیل را برای‌مان ضروری و مهم جلوه می‌دهد، صحبت کنیم.

مشاوره با وکیل برای خرید و فروش

هنگامی که قصد خرید و فروش در مبالغ بالا را داشته باشیم، بهتر است از حضور یک وکیل بهره ببریم و به این ترتیب، امنیت قانونی خود را در هنگام خرید و فروش تضمین کنیم. در خرید و فروش‌های تجاری، خرید و فروش ملک، خرید و فروش ماشین‌هایی با مبالغ بالا و هنگام تنظیم سند یا حتی پرداخت و دریافت پول، لازم است یک وکیل حرفه‌ای یا وکیل ملکی و آشنا با موارد قانونی در کنارمان باشد، تا به دلیل ناآگاهی و بی‌اطلاعی‌مان از موارد قانونی، دچار ضرر و زیان نشویم.

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.