مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان یکی از خدمات ارزشمندی است که مؤسسه حقوقی حق ستان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات به افراد کمک می‌کند تا با کسب اطلاعاتی بیشتر در مورد مسائل حقوقی و کیفری و درک عمیق‌تری از حقوق خود، گام‌های مطمئن‌تری به سمت کامیابی برداشته و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. عدالت برای همه یکسان است به‌شرط آن که خودتان آن را انتخاب کنید. برخی بر این باور اشتباه هستند که مظلوم واقع‌شدن را سرنوشت به افراد تحمیل می‌کند، اما حقیقت این است که ما خودمان انتخاب می‌کنیم تا مظلوم باشیم؛ زیرا بیشتر ما در برابر حقی که از ما ضایع می‌شود، ساکت می‌مانیم یا راه ستاند آن را بلد نیستیم.

حق گرفتنی است، نه دادنی! پس باید برای دستیابی به حق‌وحقوقتان از جا بلند شده و اقدام کنید. وقتی در یک معامله ملکی از شما کلاهبرداری می‌شود یا این که در یک مشاجره خانوادگی حقی از شما ضایع شده و مورد خشونت خانگی قرار می‌گیرد تا زمانی که ساکت بمانید همین روال ادامه خواهد داشت، پس ظلم را خودتان به خودتان روا می‌دارید.

چرا مشاوره حقوقی رایگان؟

ما در مؤسسه حقوقی حق ستان با شعار برابری و عدالت برای همه در خدمت شما هستیم. حق ستان با سال‌ها تجربه در زمینه حقوق مدنی، کیفری و قضایی و سابقه‌ای درخشان و هزاران پرونده‌ای که با موفقیت مختومه کرده است، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است.

به یاد داشته باشید که مشاوره حقوقی می‌تواند در حل مسائل حقوقی و کیفری بهترین کمک برای شما باشد. مشاوره با یک وکیل متخصص  و باتجربه، این فرصت را برای شما مهیا خواهد کرد تا با بررسی دقیق پرونده و سنجش همه جوانب، بهترین راهکار قانونی را برای حل مشکل خود بیابید.

مشاوره حقوقی رایگان، بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا با آگاهی کامل از حقوق خود، بتوانید با اطلاعاتی کاربردی و دقیق در مسیر گرفتن حقتان پیش بروید.

چه کسانی می‌توانند از مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنند؟

خدمات مشاوره حقوقی رایگان مؤسسه حق ستان به همه افراد حقیقی و حقوقی، اعم از افراد عادی، کسب‌وکارها و سازمان‌ها، ارائه می‌شود. هدف ما برابری و اجرای عدالت برای همه و به طور یکسان است.
گاهی افراد به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری به مؤسسه‌های حقوقی را ندارند یا این که در شهری کوچک زندگی می‌کنند و دسترسی به مؤسسه‌های حقوقی معتبر و وکلای خبره و کاربلد برای آن‌ها سخت است. در چنین مواقعی، امکان مشاوره رایگان به‌صورت تلفنی و آنلاین از طریق واتس‌اپ، تلگرام و اینستاگرام حق ستان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

وکیل پایه یک دادگستری شرق تهران

برای استفاده از مشاوره حقوقی رایگان، کافی است با یکی از شماره‌های تماس مؤسسه حقوقی حق ستان تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس آنلاین، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. کارشناسان مؤسسه حقوقی حق ستان دراسرع‌وقت با شما تماس خواهند گرفت و مشاوره حقوقی رایگان را به شما ارائه خواهند داد.

مشاورین ما از شنبه تا چهارشنبه و در بازه زمانی ساعت 15 تا 20 با شماره تماس 0217749434 پاسخگوی شما خواهند بود. علاوه بر این مشاوره حرفه‌ای ما با خط ویژه 09121404305  از ساعت 9 صبح الی 21 شب آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

همچنین می‌توانید از طریق info@haghsetan.com سؤالات خود را بپرسید تا دراسرع‌وقت به سؤالات شما پاسخ داده شود. ما در تهران، خیابان رسالت، خیابان هنگام، پلاک 43 در طبقه سوم به‌صورت حضوری پذیرای شما خواهیم بود.

چگونه از مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنیم؟

چرا مشاوره حقوقی رایگان با مؤسسه حقوقی حق ستان؟

زیرا مشاوره حقوقی رایگان با مؤسسه حقوقی حق ستان مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از بهترین وکلای تهران مشاوره بگیرید. وکلای متخصص و پایه یک دادگستری با سال‌ها تجربه و دانش فراوان در زمینه‌های حقوقی مختلف به شما مشاوره خواهند داد.

شما می‌توانید از طریق تلفن، پیام‌رسان‌های اجتماعی، ایمیل یا وب‌سایت مؤسسه حقوقی حق ستان با وکلای خبره ما در ارتباط باشید.

وکلای مجرب مؤسسه حقوقی حق ستان با دانش و تجربه خود، می‌توانند بهترین راهکارهای حقوقی را به شما ارائه دهند. تا آگاهانه‌تر قدم بردارید و موفقیت خود را تضمین نمایید.

خدمات مشاوره حقوقی رایگان مؤسسه حق ستان

حق ستان یک مؤسسه حقوقی قدرتمند و با سال‌ها سابقه درخشان است که مجموعه از حرفه‌ای‌ترین وکلای تهران در آن فعالیت دارند. هر یک از وکلای ما در زمینه‌های مختلف حقوقی اعم از ملکی، خانواده، کیفری، جزایی، طلاق و مهریه تخصص دارند. در ادامه بیشتر در مورد خدمات مشاوره‌ای حق ستان توضیح داده شده است.

مشاوره حقوق ملکی

مشاوره حقوقی ملکی، دریافت راهنمایی و مشورت از وکیل ملکی یا مشاوران حقوقی متخصص در زمینه معاملات ملکی است. هدف اصلی این مشاوره، جلوگیری از وقوع تخلفات، کلاهبرداری‌ها و متحمل شدن ضرر و زیان‌های مالی است که ممکن است در فرایند خریدوفروش یا اجاره و رهن ملک رخ دهند.

بررسی وضعیت حقوقی ملک، بررسی صحت و اعتبار مدارک و اسناد ملک، مذاکره با فروشنده و تنظیم قرارداد خریدوفروش از جمله مواردی هستند که وکیل ملکی در زمینه خریدوفروش می‌تواند شما را راهنمایی کند.

در زمینه اجاره ملک نیز مشاوره حقوق ملکی می‌تواند در بررسی شرایط اجاره، تنظیم قرارداد اجاره و حل اختلافات بین موجر و مستأجر به شما مشاوره دهد.

ثبت ملک، تفکیک و افراز ملک، اخذ سند مالکیت، بررسی صحت و اعتبار اسناد ملکی و ارائه راهکارهای حقوقی از جمله موارد دیگری هستند که وکیل مشاوره ملکی در آن‌ها به شما کمک خواهد کرد.

مشاوره حقوقی طلاق

یکی از بهترین خدمات مؤسسه حقوقی حق‌ ستان، ارائه مشاوره حقوقی ریگان در زمینه طلاق است. طلاق از فرایندهای سخت و زمان‌بری است که اگر با اطلاعات کامل از چم‌وخم پرونده و آگاهی دقیق از قوانین مربوطه، وارد مسیر آن نشوید، نه‌تنها به خواسته‎‌های خود نمی‌رسید؛ بلکه حق و حقوقتان نیز ضایع خواهد شد.
بهترین وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در زمینه طلاق در مؤسسه حق ستان فعالیت دارد که با ارائه مشاوره حقوقی رایگان به‌صورت تلفنی و آنلاین، زوجین را در کلیه مراحل طلاق از مشاوره اولیه تا پیگیری پرونده در دادگاه یاری می‌کنند.

مشاوره حقوقی برای طلاق از طرف زوجه، مشاوره حقوقی برای طلاق از طرف زوج، مشاوره حقوقی طلاق صوری، مشاوره حقوقی طلاق یک‌طرفه و مشاوره حقوقی طلاق غیابی از جمله مواردی هستند که وکیل طلاق و مشاورین زبده حق ستان می‌توانند در آن‌ها به شما کمک کرده و پاسخگوی سؤالات شما باشند.
با مشاوره با وکلای حق ستان، طلاق را از همه جوانب اعم از حقوقی، مالی، اجتماعی و روان‌شناختی دقیق بررسی کرده و با انتخاب بهترین راهکار برای حل مشکل با متقبل‌شدن کم‌ترین زیان، پروسه را پشت سر بگذارید.

از جمله مهم‌ترین مزایای دریافت مشاوره حقوقی طلاق با مشاورین مؤسسه حق ستان عبارت‌اند از:

تشریح حقوق

1. آگاهی از حقوق

تحلیل

2. جلوگیری از اشتباهات

تحلیل احتمالات

3. کاهش استرس و اضطراب

بهره‌برداری از تجربیات

4. بهبود روابط

مشاوره رایگان حقوق کیفری

حقوق کیفری، شاخه‌ای از حقوق عمومی است که به بررسی جرائم و چگونگی مجازات آن‌ها می‌پردازد. در تعریف حقوق کیفری می‌توان گفت که این رشته از حقوق به بررسی اقداماتی خواهد پرداخت که دولت برای حمایت از حقوق افراد و ارزش‌های جامعه، آن‌ها را جرم‌انگاری کرده و مرتکبین آن‌ها را مجازات خواهد کرد.

حقوق کیفری اهمیت بسیار زیادی در جامعه دارد. حقوق کیفری با حمایت از حقوق افراد و جامعه به برقراری نظم و امنیت عمومی کمک می‌کند. حقوق کیفری به دو دسته تقسیم می‌شود:

 حقوق کیفری عمومی به بررسی جرائمی می‌پردازد که علیه امنیت عمومی، حقوق افراد و حقوق دولت صورت گرفته‌اند و مرتکبین آن‎‌ها مجرم محسوب می‌شوند.

حقوق کیفری اختصاصی به بررسی جرائم خاصی مانند قتل، سرقت، و تجاوز جنسی می‌پردازد.

آیا می‌دانید چه زمان باید با یک مشاور حقوق کیفری مشورت کرد؟ اگر شما متهم به ارتکاب یک جرم شده‌اید، شاهد یک جرم بوده‌اید یا از یک جرم آسیب دیده‌اید حتماً با مشاورین حقوق کیفری حق ستان تماس بگیرید. مشاورین حقوق کیفری ما تجربه و تخصص و دانش لازم را دارند و با برخورداری از مهارت‌های ارتباطی قوی به‌خوبی از حقوق شما دفاع کرده و قادر به جلب‌‎اعتماد شما هستند.

آگاهی از حقوق، جلوگیری از اشتباهات، بهبود وضعیت حقوقی و دستیابی به نتیجه مطلوب از جمله مزایایی هستند که با مشاوره حقوقی رایگان با مؤسسه حق ستان از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

مشاوره رایگان مهریه

یکی دیگر از خدمات مؤسسه حقوقی حق ستان، ارائه مشاوره در خصوص مسائل مربوط به مهریه توسط وکیل مهریه به مراجعه‌کنندگان است. وکیل مهریه، وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه مسائل حقوقی خانواده و به‌ویژه مهریه متخصص و باتجربه است.

وکیل مهریه یا مشاور حقوقی مهریه می‌تواند به شما در تعیین مبلغ مهریه که برای شما مناسب است، کمک کند. مهریه یکی از حقوق زن در عقد نکاح است و زن می‌تواند در زمان طلاق یا فوت زوج، آن را مطالبه کند.

مؤسسه حقوقی حق ستان با داشتن تیمی مجرب از وکلای مهریه و مشاوران حقوق مدنی متخصص، اطلاعات جامع و دقیقی را درباره مهریه و حقوق شما باتوجه‌به قانون و شرع در اختیار شما قرار می‎دهد. مشاوران این مؤسسه با تجربه و تخصص خود می‌توانند به شما در تعیین مبلغ مهریه و چگونگی مطالبه مهریه شما را یاری داده و همچنین در صورت لزوم دفاع از حقوق شما در دادگاه را بر عهده گیرند.

از جمله خدمات مشاوره حقوقی مهریه مؤسسه حقوقی حق ستان عبارت‌اند از:

انواع مهریه

مشاوره حقوقی مهریه قبل از ازدواج

مشاوره در مورد نحوه مطالبه مهریه

مشاوره حقوقی مهریه در زمان طلاق

مشاوره حقوقی مهریه عندالمطالبه یا عندالاستطاعه

مشاوره حقوقی مهریه در زمان فوت یکی از زوجین یا فسخ صیغه

مشاوره حقوقی رایگان وصول مطالبات

در زندگی روزمره ممکن است برای هر فردی پیش بیاید که از شخصی یا شرکتی طلبی داشته باشد و آن شخص یا شرکت از پرداخت طلب خود امتناع کند. در چنین شرایطی فرد طلبکار می‌تواند برای وصول طلب خود از طریق قانونی اقدام نماید.

یکی از راه‌های وصول طلب، مراجعه به وکیل وصول مطالبات است. وکیل وصول مطالبات می‌تواند با استفاده از دانش و تجربه خود و دادن مشاوره، بهترین راهکارهای حقوقی را برای وصول طلبتان به شما ارائه دهد.

از جمله مواردی که مشاوره حقوقی رایگان وصول مطالبات  حق ستان می‌تواند به شما کمک کند عبارت‌اند از:

شناخت حقوق و تکالیف قانونی خودتان

درک شرایط و قوانین مربوط به وصول مطالبات

بررسی راهکارهای مختلف و انتخاب بهترین راهکار برای وصول مطالبات

تهیه مستندات و مدارک لازم برای وصول مطالبات

طرح دعوی در دادگاه در صورت لزوم

مشاوره حقوقی وصول مطالبات معمولاً در چند مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول، وکیل وصول مطالبات اطلاعات لازم را از موکل خود دریافت می‌کند. این اطلاعات شامل مواردی مانند مبلغ مطالبه، تاریخ مطالبه و مدارک و مستندات مربوط به مطالبه، و شرایط مالی بدهکار است.

در مرحله دوم وکیل وصول مطالبات شرایط قانونی مربوط به وصول مطالبات را به‌دقت بررسی کرده و در نهایت در مرحله آخر راهکارهای مختلف برای وصول مطالبات را به موکل خود ارائه می‌دهد.

البته در صورت نیاز وکلای متخصص حق ستان آماده هستند تا در مراحل مختلف وصول مطالبات شما را یاری دهند و چنانچه نیاز باشد، وظیفه دفاع از شما در دادگاه را بر عهده گیرند.

مشاوره حقوقی وصول مطالبات چه اهمیتی دارد:

در آخر

حق ستان، یک مؤسسه حقوقی معتبر در ایران است که در زمینه ارائه خدمات حقوقی متنوع به افراد و سازمان‌ها فعالیت دارد. یکی از خدمات این مؤسسه، ارائه مشاوره حقوقی رایگان است.

مشاوره حقوقی رایگان مؤسسه حقوقی حق ستان به افراد کمک می‌کند تا ضمن آگاهی از حقوق خود، بتوانند در برابر سوء‌استفاده‌های حقوقی از خود محافظت کرده و بهترین راهکارها را برای حل مشکلات حقوقی خود بیابند. مشاوره با مشاورین حقوقی حق ستان کمک می‌کند تا تصمیماتی آگاهانه‌تر بگیرید و مطمئن قدم بردارید.

مؤسسه حقوقی حق ستان دارای تیمی از وکلای مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی است که علاوه بر ارائه خدمات مشاوره حضوری، خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین را نیز به متقاضیان ارائه می‌دهند تا افرادی که امکان حضور در دفتر مؤسسه را ندارند از برابری و عدالت این مجموعه بهره‌مند شوند.

شما می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان مشاورین و وکلای مجرب این مؤسسه در زمینه‌های مختلف حقوقی از جمله حقوق خانواده، حقوق کیفری، حقوق مدنی و حقوق کار بهره‌مند شوید.

ما در هر قدم همراه شما هستیم، پس آسود گام بردارید.

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.