مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی طلاق یکی از بهترین خدمات حقوقی مؤسسه حقستان می‌باشد. در تعریف مزایای دریافت مشاوره حقوقی می‌توان گفت مشاوره حقوقی طلاق به شما در حل مسائل حقوقی، پیشگیری از مشکلات در آینده، راهنمایی در مسائل مالی و قانونی، جلوگیری از اشتباهات حقوقی و حفظ حقوقتان کمک می‌کند و در تصمیم‌گیری‌های حقوقی به شما اطمینان می‌دهد که از مسیری درست پیش بروید.

از این رو دریافت مشاوره حقوقی طلاق نیز یکی از ضرورت‌های لازم در مسیر پیگیری حقوقی پرونده طلاق زوجین است. وکلا و مشاوران حقوقی از افرادی هستند که با تسلط بر روی تمامی قوانین و مقررات حقوقی کشور و همچنین داشتن اطلاعاتی در زمینه اصول روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی می‌توانند به خوبی حساسیت‌ها و نگرانی‌های موکلان خود را درک کرده و در مسیر درست قانونی آن‌ها راهنمایی کنند.

خدمات دفتر مشاوره طلاق حق ستان

مؤسسه حقوقی مدافع حق پارسیان با شماره ثبت 16575 و مجوز از قوه قضاییه، خدمات حقوقی شامل مشاوره تلفنی و آنلاین در دپارتمان‌های خانواده، مهاجرت، ملک، ثبت، جزا و جرم‌شناسی، مشاوره حقوقی کیفری، مشاوره حقوقی طلاق و مشاوره حقوقی مهریه، مشاوره حقوقی وصول مطالبات، را با هزینه‌های معقول و با تیمی از دکترین و کارشناسان ارشد حقوق، ارائه می‌دهد و پیگیری مؤثر تا پایان مراحل دادرسی را بر عهده دارد. همچنین از جمله وکلای این مؤسسه وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل چک و سفته، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی و غیره هستند.در نظر داشته باشید در هر یک از خدمات یک وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در نقش مشاور، موکلان خود را در زمینه‌های حقوقی متفاوت راهنمایی کند.

بخشی از خدمات دفتر مشاوره طلاق حق ستان شامل موارد زیر می باشد:

مشاوره طلاق آنلاین و حضوری

مشاوره طلاق آنلاین و حضوری

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

مشاوره حقوقی طلاق برای زوج

مشاوره حقوقی طلاق برای زوج

مشاوره حقوقی برای طلاق از طرف زوجه

مشاوره حقوقی برای طلاق از طرف زوجه

مشاوره طلاق غیابی

مشاوره طلاق غیابی

مشاوره طلاق یک طرفه

مشاوره طلاق یک طرفه

مشاوره طلاق آنلاین و حضوری

مشاوره طلاق آنلاین و حضوری به دو صورت ارائه می‌شود. مشاوره طلاق آنلاین از طریق ارتباط تلفنی و یا ویدئوکنفرانس انجام می‌شود و مشاوره طلاق حضوری با ملاقات حضوری با یک وکیل برای مشاوره طلاق در دفتر وکالت یا محل ملاقات دیگر طرفین صورت می‌گیرد. هر دو روش مشاوره طلاق مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب به عهده شماست که کدام روش مشاوره با توجه به شرایط و نیاز‌های خود انتخاب کنید.

مشاوره طلاق غیابی

مشاوره طلاق غیابی به معنای این است که یکی از طرفین به هر دلیلی حاضر نیست و در دادگاه نیز حضور نمی‌یابد. در این حالت، مشاوره طلاق غیابی می‌تواند در قالب مشاوره با وکیل برای طلاق به صورت آنلاین یا حضوری ارائه شود. به طور کلی، مشاوره طلاق غیابی می‌تواند به دلیل عدم حضور یکی از طرفین در دادگاه، مشکلات قانونی و یا مشکلات خانوادگی که حضور در دادگاه را امکان‌ناپذیر می‌کند، به کار گرفته شود.

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

 در طلاق توافقی طرفین بدون نیاز به دادگاه و به صورت توافقی درباره امر طلاق و تمامی امور و مسائل مالی و حقوقی مرتبط با آن مانند نفقه و مهریه، تقسیم اموال، استرداد جهیزیه و حضانت فرزندان به تفاهم رسیده‌اند. مشاوره حقوقی طلاق توافقی می‌تواند شامل مشاوره درباره حقوق هر طرف، تعیین شرایط توافقی، تهیه قرارداد طلاق و همچنین مشاوره در زمینه تقسیم دارایی‌ها و نگهداری از فرزندان باشد.  

مشاوره حقوقی طلاق صوری

طلاق صوری به جدایی زن و مرد برای بهره‌برداری از مزایایی مانند معافیت فرزند و حقوق مستمری، اما با حفظ روابط زوجیتی بین آن‌ها گفته می‌شود. در این نوع طلاق، هدف زن و مرد جدایی نیست، بلکه فقط به دنبال بهره‌برداری از مزایای خاصی هستند. طلاق صوری به موجب قانون جرم محسوب شده و مال به دست آورده نیز ردی محسوب می‌شود با این وجود مشاور طلاق عواقب کار زوجین را نشان داده و سپس اقدام به ارائه خدمات حقوقی لازم برای طلاق خواهد کرد.

هزینه مشاوره وکیل طلاق حق ستان

یکی از بهترین خدمات حقوقی گروه حقوقی حق ستان، امکان ارائه مشاوره حقوقی طلاق رایگان است در این زمینه شما می‌توانید از طریق ارتباط با وکیل طلاق مشاوره رایگان با استفاده از راه‌های ارتباطی متنوع نسبت به دریافت مشاوره حقوقی اقدام نمایید. اما باید بدانید هزینه مشاوره وکیل حق ستان به عوامل مختلفی وابسته است که در زیر به معرفی برخی از این فاکتور‌های تعیین‌کننده هزینه مشاوره خواهیم پرداخت:

تجربه و مهارت وکیل

تجربه و مهارت وکیل

موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی

سختی پرونده طلاق

سختی پرونده طلاق

قوانین و مقررات حقوق

قوانین و مقررات حقوق

نوع مشاوره

نوع مشاوره

هزینه مشاوره تلفنی وکیل طلاق حق ستان

لازم است بدانید مشاوره رایگان تلفنی تخصصی و آنلاین از بهترین خدمات ارائه شده توسط گروه وکلای حق ستان است با این وجود باید در نظر داشته باشید که مواردی مانند تجربه و مهارت وکیل، نوع مشاوره و سختی پرونده می‌توانند از فاکتور‌های تعیین‌کننده هزینه مشاوره تلفنی وکیل طلاق حق ستان باشند.

هزینه مشاوره حضوری وکیل طلاق حق ستان

میزان هزینه مشاوره حضوری حق ستان را بر اساس فاکتور‌هایی مانند میزان زمان لازم برای ارائه مشاوره، تخصص و تجربه مشاور طلاق، سختی و پیچیدگی پرونده و نوع مشاوره ارائه شده تعیین می‌کند می‌تواند در عقد قراردادی با موکلین خود بر سر میزان هزینه توافقی نیز داشته باشند.

مشاوره حقوقی طلاق چیست؟

مشاوره حقوقی طلاق به معنای ارائه راهنمایی و مشاوره حقوقی در مورد مسائل مربوط به طلاق است. این نوع مشاوره در زمینه‌های مختلفی از جمله حقوقی، مالی، اجتماعی و روان‌شناختی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل برای مسائل مربوط به طلاق را پیدا کنید.

یک مشاور طلاق می‌تواند به شما در مورد حقوقی بودن طلاق، مسائل مربوط به تقسیم اموال، حضانت و نگهداری فرزندان، پرداخت نفقه و مهریه و سایر مسائل مربوط به طلاق اطلاعات حقوقی لازم را ارائه دهد و شما را برای تصمیم‌گیری بهتر راهنمایی کند. مشاوره حقوقی طلاق می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل برای مسائل مربوط به طلاق پیدا کنید که این راه حل‌ها شامل توافقنامه طلاق، توافقنامه تقسیم اموال، توافقنامه حضانت و نگهداری فرزندان و توافقنامه نفقه می‌شود.

همچنین مشاور وکیل طلاق می‌تواند شما را در مورد مسائل روان‌شناختی و اجتماعی مرتبط با طلاق راهنمایی کند و به شما کمک کند که این مسائل را با کمترین تأثیر بر روی خود و خانواده‌تان حل کنید. از دیگر مزایای وکیل طلاق مشاوره این است که شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین تصمیمات را با کمترین تأثیرات منفی بر روی زندگی خود و خانواده‌تان بگیرید.

مشاوره حقوقی طلاق چیست؟

دلایل طلاق چیست؟

دلایل طلاق بسیار متنوع هستند و بستگی به شرایط و روابط زناشویی هر زوج دارد که می توان به مواردی همچون ازدواج در سنین پایین و عدم بلوغ فکری و عاطفی در طرفین، گذشته سیاه طرفین، فرزندان زیاد، افزایش وزن، اعتیاد به عنوان یکی از مشکلات رفتاری، اختلاف سنی بالا و درگیری روحی و روانی هر یک از طرفین اشاره کرد. برخی دیگر از دلایل شایع طلاق عبارت‌اند از:

انواع طلاق چیست؟

طلاق رجعی: طلاق رجعی نوعی طلاق است که پس از اعلام طلاق توسط مرد، زوجین به مدت سه ماه از هم جدا می‌شوند و در این مدت مرد می‌تواند طلاق خود را لغو کرده و زن را به خانه بازگرداند؛ در غیر این صورت، طلاق به صورت قطعی اعلام شده و زوجین رسماً جدا می‌شوند.

طلاق بائن: طلاق بائن یکی از انواع طلاق است که زوجین به دلیل عدم توافق به دادگاه مراجعه می‌کنند و برخلاف طلاق رجعی، فرصتی برای رجوع دوباره وجود ندارد. در شرایط خاصی نیز مانند طلاق قبل از نزدیکی زوجین و سومین طلاق بعد از سه رجوع متوالی یا سه ازدواج جدید به عنوان طلاق بائن شناخته می‌شود.

طلاق از طرق مرد: یکی از انواع طلاق بر اساس طرف تصمیم گیرنده است که در این نوع مرد با استفاده از حق طلاق خود تصمیم به جدایی می‌گیرد.

طلاق از طرف زن: در صورتی که زن تصمیم به طلاق داشته باشد باید دلایل محکمه پسندی برای اثبات تصمیم خود به دادگاه خانواده ارائه دهد. در این صورت با درخواست طلاق او موافقت خواهد شد.

طلاق توافقی: در این نوع طلاق، هر دو طرف به توافق دست می‌یابند و قراردادی برای جدایی و تقسیم دارایی‌ها امضا می‌کنند.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

مدارک لازم برای طلاق توافقی عبارت‌اند از:

مدارک لازم برای طلاق توافقی

شماره تماس و آدرس مشاور حقوقی طلاق

برای تماس با مؤسسه حقوقی حق ستان بر روی دکمه ی تماس با ما کلیک کنید. در صورتی که مایل به حضور در جلسات رو در رو هستید، آدرس مؤسسه برای مراجعه عبارت است از:

تهران. خیابان رسالت، خیابان هنگام، پلاک 43، طبقه سوم.

مراحل طلاق توافقی

مراحل درخواست طلاق توافقی به شرح زیر است:

مراحل طلاق توافقی
طلاق توافقی چقدر طول می‌کشد؟

زمان طلاق توافقی ممکن است متفاوت باشد و بسته به شرایط مختلف ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد.

درخواست طلاق از طرف زن چگونه است؟

درخواست طلاق از طرف زن می‌تواند به صورت شفاهی یا کتبی باشد.

آیا برای اینکه مرد بتواند تقاضای طلاق کند، باید دلیل موجهی داشته باشد؟

خیر در قوانین ایران دلیل خاصی برای درخواست طلاق از طرف مرد لازم نیست.

اگر زن در زمان طلاق حامله باشد، برای نفقه چه حالتی پیش می‌آید؟

زن تا پایان دوره حاملگی و نیز تا پایان دوره شیردهی حق نفقه دارد.

آیا برای طلاق توافقی نیاز به وکیل دارم؟

بله می‌توانید وکالت خود را به یک وکیل بسپارید هرچند بدون نیاز به وکیل هم می‌توان درخواست طلاق توافقی داد.

در طلاق رجعی، برای نفقه چه حالتی پیش می‌آید؟

در طلاق رجعی، نفقه توسط شوهر تا زمان ادامه ازدواج پرداخت می‌شود.

برای اجرای حکم قطعی طلاق چه باید کرد؟

برای اجرای حکم قطعی طلاق باید به دفترخانه طلاق مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهید.

برای اجرای حکم طلاق غیابی به کجا مراجعه کنیم؟

برای اجرای حکم طلاق غیابی باید به دادگاه اجرایی مربوطه مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهید

چه مدت بعد از صدور رأی طلاق می‌توان اقدام کرد؟

برای اقدام به اجرای حکم، باید حداقل یک ماه از تاریخ صدور رأی طلاق گذشته باشد.

سؤالات متداول

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.