مطالبه ثمن معامله و تأخیر و تأدیه در پرداخت آن

با سلام. بنده و همسرم یک واحد آپارتمانی را از پدرم در سال 97 دریافت نمودیم. (بصورت 3دانگ-3دانگ) و هرکدام از ما سند تک برگ نیز داریم و در محضرخانه در همان سال سند زدیم. ما در عالم پدر و فرزندی قول نامه ای سوری و دستی، آن هم صرفاً به علت دریافت وام از بانک، مابین هم نوشتیم. در آن قولنامه دستی هیچ تاریخی جهت سررسید مبلغ ثمن معامله یا وجه الخسارت ذکر نشده است و فقط مبلغ یا ثمن معامله ذکر شده است (400 میلیون تومان).

اینکه این مبلغ از خریداران دریافت شده یا نشده نیز در آن ذکر نشده است. اکنون پدرم (بعلت ازدواج موقتِ مجدد) که عرصه را بر خود تنگ دیده است، از من و همسرم بابت عدم دریافت ثمن معامله و همچنین خسارت تأخیر تأدیه شکایت نموده است و تقاضای دریافت ثمن آپارتمان را به نرخ روز دارد. لازم به ذکر است به علت دریافت وام، بانک مبلغ وام را به حساب فروشنده (پدرم) واریز نموده است (80 میلیون تومان). مابقی مبلغ را من و همسرم طلاهایمان را به ایشان دادیم و چندین سکه بهار آزادی؛ اما رسیدی بابت دادن این طلاها از فروشنده که پدرم بودند دریافت ننمودیم. آیا اکنون محکوم به پرداخ مبلغ ثمن و تأخیر در پرداخت می شویم؟

پاسخ وکیل به این موضوع:

دوست عزیز شما می توانید برای درک  بهتر موضوع با وکیل ملکی مرتبط با کار شما ارتباط مستقیم  بگیرید تا بهترین راهکارها را به شما ارائه دهند.

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.