وکیل ملکی تهرانپارس دفتر وکالت

وکیل ملکی تهرانپارس

وکیل ملکی تهرانپارس

در دعاوی ملکی که در دسته دعاوی غیر منقول قرار دارد انتخاب وکیل از اهمیت فراوان برخوردار است. نه تنها دانش و اطلاعات حقوقی وکیل، سابقه او در امور ملکی بلکه مکان وکالت وکیل نیز مهم میباشد. از انجایی که رسیدگی به دعاوی ملکی در صلاحیت دادگاه محل وقوع ملک است موکلین عموما به دنبال وکیلی هستند که در حوزه همان دادگاه فعالیت میکند. مزیت انتخاب چنین وکلایی این است که هزینه رفت و امد برای موکل کمتر است ضمن اینکه وکیل دسترسی راحت تری به دادگاه خواهد داشت.

وکیل ملکی تهرانپارس

وکیل ملکی تهرانپارس

 ایا وکیل ملکی در غیر از منطقه خود میتواند وکالت کند؟

پاسخ به این سوال مثبت است. انتخاب وکیل به معیارهای شما بستگی دارد. اما یک چارچوب کلی در انتخاب وکیل به سابقه، تجربه، دانش، حوزه فعالیت، ارتباط موثر با قضات و شناخت رویه انها و اشنایی با دادگاه ها باز میگردد. شما میتوانید وکیلی را انتخاب کنید که در محل اقامتگاه شما فعالیت میکند یا وکیل  ا برگزیینید که در حوزه ملک مورد اختلاف وکالت میکند. تمامی دعاوی ملکی غیر منقول محسوب نمیشوند.
برخی دعاوی مثل مطالبه مالا اجاره عین مستاجره دعوای منقول محسوب شده و دادگاه محل اقامت خوانده دادگاه صالح به رسیدگی است. بنابراین نوع دعوا دادگاه صالح را تعیین میکند. و عموم وکلا نیز سعی میکنند که دعاوی نزدیک به حوزه قضایی خود یا دعاوی مربوط به دادگاه های نزدیک به محل فعالیت خود را به عهده گیرند.

وکیل ملکی در منطقه تهرانپارس:

در برخی از مناطق و در برخی از شهرها اختلافات ملکی بیشتر نمایان میشود. به عنوان مثال در شهر تهران در مناطقی همچون تهرانپارس و اطراف ان که املاک موقوفه زیاد است اختلافات ملکی نیز شایع است. در این منطقه نه تنها املاک موقوفی زیاد است بلکه یکی از مناطق تجاری تهران نیز بشمار میرود که مغازه های زیادی در ان موجود است و ناگزیر اختلافات مرتبط با دعاوی وقف ملک، دعاوی مالک و مستاجر ملک تجاری، فروش مال غیر، معامله معارض، پیش خرید و مشارکت در ساخت و …. رایج است. یک وکیل ملکی در این منطقه عموما از تجربه در دعاوی ملکی برخوردار است.
همچنین این منطقه به دادگاه های با هنر و مدرس نزدیک است. و املاک واقع در این حوزه قضایی باید اختلافات خود را به این دادگاه ها ارجاع دهند. وکیلی که در این منطقه فعالیت میکند با رویه دادگاه و نحوه صدور رای قضات اشنایی دارد. بنابراین علاوه بر بهره گیری از دانش و تجربه خود میتواند با اتکا به این مزیت کمک کند پرونده به بهترین شکل ممکن پیش رود. موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان نیز که در این منطقه فعالیت میکند میتواند شما را در حل اختلافت ملکی بویژه نسبت به دعاوی این منطقه یاری رساند.

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.