کثرت پرونده‌ها در نحوه دادرسی تاثیر منفی دارد.

کثرت پرونده‌ها در نحوه دادرسی تاثیر منفی دارد

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در انجام رسیدگی به پرونده‌ها، زمان زیادی صرف می‌شود، ولی در زمان اتخاذ تصمیم قضایی آنطور که باید دقت نظر لازم در حکم قضایی مناسب معمول نمی‌شود.

  • هدف از نظارت در سطوح مختلف، هم کمی، هم کیفی و هم رفتاری است. مدیران قضایی ضمن پرداختن به امر خطیر قضا می بایست بر مجموعه تحت مدیریت خود نظارت دقیق و مستمر داشته باشند و لازم است احکام و تصمیمات قضایی آنها نسبت به سایر قضات از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به عبارت دیگر هم خودشان در انجام وظایف محوله به نحو مطلوب تلاش نمایند و هم دیگران را به این موضوع ترغیب کنند، اصل در فرآیند دادرسی همانا کیفیت است، اما باید به آمار و کمیت نیز توجه داشت، نکته مهم در این رابطه این است که قضات ما در انجام رسیدگی به پرونده‌ها، زمان زیادی صرف می‌نمایند، لیکن به هنگام اتخاذ تصمیم قضایی آنطور که شاید و باید دقت نظر لازم و شرایط یک تصمیم و حکم قضایی مناسب معمول نمی‌ شود.
  •  فراموش نکنیم که صدور تصمیمات قضایی متقن و مستدل از سوی قضات، مهمترین گام در جهت تحقق عدالت در جامعه به شمار می‌رود. کثرت پرونده‌ها قطعاً در نحوه دادرسی تاثیر منفی دارد، اما این امر به انشای حکم و صدور تصمیم قضایی خللی وارد نمی‌نماید./ایلنا

خدمات مشاوره حقوقی کیفری در حقستان شامل ارائه مشاوره‌های حقوقی مختلف مرتبط با جنایات و مجازات‌های قانونی است. وکلا و مشاوران حقوقی کیفری می‌توانند به مواردی از جمله حقوق متهمان، فرآیند دادرسی، مقررات مربوط به گردش داوری، مجازات‌های متهمان، تدوین دفاع‌های کیفری و دیگر مسائل مرتبط با این زمینه مشاوره دهند. آن‌ها ممکن است همچنین به مواردی مانند حقوق قربانیان، وکالت در دادگاه‌ها و تدوین قراردادها نیز مشاوره دهند. برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی کیفری در حقستان، می‌توانید با وکلا و مشاوران حقوقی متخصص در این حوزه تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید تا بهترین مشاوره و وکالت را در امور حقوقی مرتبط با جنایات و مجازات‌های قانونی دریافت کنید.

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.