حضور وکیل چه تاثیری بر روند پرونده‌های طلاق دارد؟

حضور وکیل چه تاثیری بر روند پرونده‌های طلاق دارد؟

گرایش به ازدواج و همسرگزینی از نیازهای طبیعی انسان است و مهم‌ترین کارکرد آن ایجاد امنیت روحی و روانی، برآورده کردن نیازهای عاطفی و ایجاد آرامش و رأفت و همدلی است. ازدواج باید با پذیرش مسئولیت و قبول تعهدات همراه باشد و به این ترتیب، وفاداری یکی از شروط بقای زندگی و رابطه ازدواج است.

در مقابل، همه زندگی‌ها و ازدواج‌ها به سرانجام خوبی نمی‌رسد. بنابراین قانون‌گذار نیز، با پیروی از شرع و به منظور تخلف از تکلیف در زندگی مشترک زناشویی، ضمانت اجراهایی را در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها طلاق است. طلاق از جمله مشکلاتی است، که گریبان گیر همه جوامع بشری می‌شود و از جمله عوامل فراوانی آن می‌توان به انتخاب نادرست و نسنجیده، هم کفو نبودن همسران، غایب شدن یکی از همسران، داشتن اعتیاد زوج یا زوجه و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

حضور وکیل چه تاثیری بر روند پرونده‌های طلاق دارد؟

درخواست طلاق و تصمیم‌گیری برای پایان دادن به زندگی مشترک، تصمیم آسانی نیست. همچنین فرآیند و روند درخواست و رسیدگی به پرونده طلاق نیز در قانون کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید.
هر چند افراد با دانستن اینکه در هر مرحله از فرآیند طلاق دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند، می‌توانند روند اقدام برای طلاق را به طور قابل توجهی برای آسان‌تر کنند، اما با این وجود، نیاز به مشاوره با وکیل خبره‌ و آگاهی در این زمینه دارند.

چرا برای گرفتن طلاق باید به وکیل مراجعه کنیم؟

مشاوره با وکیل طلاق و استفاده از تخصص او، برای پایان دادن به یک زندگی مشترک، اصلی ضروری و اساسی است و باید مورد توجه افرادی قرار بگیرد،‌ که به هر دلیلی، قصد طلاق گرفتن را دارند. ممکن است،‌ با خودتان بگویید، که بدون حضور یک وکیل و صرف هزینه برای او نیز می‌توانم پرونده طلاق خود را پیگیری کنم، اما باید بدانید.

 

فهرست مطالب

تماس با وکلای موسسه حقستان
جهت دریافت مشاوره با وکیل های مجرب و متخصص موسسه حق ستان با ما تماس بگیرید

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

ترازو

فرم درخواست مشاوره

تعیین وقت مشاوره در واتساپ

مشاوره با وکلا

جهت تماس با ما بر روی شماره‌های زیر کلیک کنید

تعیین وقت مشاوره

برای گرفتن وقت مشاوره، لطفا فرم تماس زیر را پر کرده و نوع مشاوره خود رابه دقت انتخاب کنید. ساعت و روز انتخابی مشاوره پس از هماهنگی مجدد حقستان تایید نهایی خواهد شد.